Nudzą Cię wczasy w resortach?

Chcesz poznać świat takim, jak na prawdę jest?

Dobrze trafiłeś

Zapraszamy Cię do wspólnej podróży po  Azji

Zapraszamy na wspólna wyprawę w 2025 roku

Odkryj z nami magię Azji !

Inspirujące podróże po:

Sri Lance, Wietnamie, Tajlandii i Filipinach.

Nasz kanał YouTube

Poszukujemy

towarzyszy podróży po Azji

Przełom miał miejsce na Karaibach. Podczas naszego wypoczynku postanowiliśmy wyjść poza granice hotelu i odkryć nieznane nam dotąd atrakcje. Udało nam się znaleźć lokalnego kierowcę, który chętnie nas oprowadził po okolicy. To doświadczenie otworzyło nam oczy na możliwość spędzania aktywnego urlopu, poznawania autentycznej kultury i unikania zgiełku turystycznego. Było to naprawdę niezapomniane doświadczenie, które polecamy każdemu, kto chce się wyrwać z rutyny standardowych wycieczek.

Kolejna podróż była już zorganizowana przez nas. Tym razem postanowiliśmy uniknąć lotu z przesiadką i wybraliśmy czarter na Sri Lankę. Tam poznaliśmy wielu życzliwych i miłych ludzi. Od tamtej pory podróżujemy na własną rękę i odkrywamy, że przesiadki na wielkich lotniskach nie są takie straszne, a wręcz przyjemne i potrzebne, aby odpocząć i rozprostować kości.

Podczas wypraw poznajemy nowe kraje, ich kulturę i życie miejscowych. To wspaniała okazja do zanurzenia się w prawdziwym świecie tubylców i odkrycia ich tradycji, zwyczajów i smaków. W trakcie podróży możemy odwiedzać egzotyczne miejsca, spacerować po pięknych plażach czy eksplorować tajemnicze dżungle. To niezapomniane doświadczenie, które poszerza nasze horyzonty i pozwala nam na lepsze zrozumienie różnorodności naszego świata.

Podróżowanie zawsze dostarcza nam niezapomnianych wspomnień i emocji. Kiedyś wracaliśmy z tysiącami zdjęć, które były bezcennymi pamiątkami. Jednak w roku 2022 zaczęliśmy nagrywać filmy, które stały się nowym sposobem dokumentowania naszych podróży. Teraz możemy uwiecznić nie tylko piękne krajobrazy, ale także dźwięki, rozmowy i atmosferę miejsc, które odwiedzamy. Nagrywanie filmów pozwala nam jeszcze lepiej oddać magię podróży i podzielić się nią z innymi. Dzięki temu, że filmy są łatwiej dostępne i mogą być udostępniane w mediach społecznościowych, możemy podziwiać nasze podróże razem z rodziną i przyjaciółmi. A to wszystko zaczyna się od jednego przycisku - nagraj.

Chcąc się podzielić swoimi wspomnieniami, może nawet zainspirować innych do takich podróży rozpoczęliśmy nowy projekt, czyli kanał na YouTube o nazwie "Z PLECAKIEM"

na który serdecznie zapraszamy.

Możecie tam zobaczyć jak wyglądają nasze podróże, czym się przemieszczamy, gdzie nocujemy i co jemy :).

Podróżujemy już od kilkunastu lat. Rozpoczynaliśmy nasze przygody turystyczne od wyjazdów zorganizowanych przez biura podróży. Dzięki temu mogliśmy skorzystać z profesjonalnej organizacji i cieszyć się spokojnym i komfortowym wypoczynkiem. Jednak z biegiem czasu zaczęliśmy odkrywać uroki podróżowania samodzielnie. Właśnie dzięki temu zyskaliśmy większą swobodę, możliwość poznawania nowych miejsc i spotykania ciekawych ludzi. Teraz planujemy nasze wakacje samodzielnie, to pozwala nam na większą elastyczność i dopasowanie wyjazdu do naszych indywidualnych potrzeb. Podróżowanie to dla nas nie tylko forma relaksu, ale również okazja do poszerzania horyzontów i poznawania różnych kultur. Już nie możemy się doczekać kolejnych przygód, które czekają na nas w kolejnych podróżach.

O nas

Dlaczego my?

Spersonalizowane wakacje

Sami układamy plan podróży.

Loty, hotele, transport wewnętrzny

Jesteśmy tam gdzie chcemy!!!

Profesjonalna organizacja

Zorganizowanie wyprawy na własną rękę to nie jest małe przedsięwzięcie.

Żeby podróż była przyjemna, bezpieczna i relaksująca trzeba poświęcić na to bardzo wiele godzin.

Autentyczne doświadczenia

W krajach Azji byliśmy już nie raz i posiadamy doświadczenia, które pozwalają odkrywać różnorodność kulturową, bogactwo przyrody i atrakcje turystyczne.

Wizualne, duchowe i kulinarne doznania

Poznaj z nami najpiękniejsze miejsca i autentyczny smak Azji

Azja, Sri Lanka, Tajlandia, Wietnam, Filipiny

Opinie

My friends from Poland, come back to Krabi

Pozdrowienia z Sri Lanki .

Robicie super robotę !!!

Tak dalej !

Podróżowaliśmy przypadkowo z  Grażynka i Wiesiem po Wietnamie, Poznaliśmy się w Sajgonie i spędziliśmy z nimi parę dni, było cudownie, szkoda że tylko 5 dni.

Odkryj Azję!

+48 695 914 380

Menu

Śledź nas

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.